Categorieëen
AllesLijsten.nl FAQ


F: Betrekken zich uw maataangaves op de buitenafmeting van de lijst of de beeldmaat? 
A: De maataangaves ("lijst mate") in onze online shop betrekken zich ALTIJD op de beeldmaat (z.o. afb.).

Bildergr¨§en

F: Vooruitbetaling, hoe werkt dat?
A: Als u bij de bestelling in het shop voor de betaalwijze "Vooruitbetaling" kiest, overschrijf het genoemde bedrag op tijd alstublieft via online banking of via overschrijving aan ons zakelijke rekening.
Geef uw naam en besteldatum bij de overschrijving aan alstublieft. Zodra het geld is op ons bankrekening ingegaan, wordt uw bestelling bewerkt en de lijsten worden verzonden. Reken met 3 dagen looptijd voor de overschrijving, daarna het tijdbestek voor de levering.


F: Hoe lang duurt de levering?
A: Vaak worden de lijsten speciaal voor uw bestelling gefabriceerd. Daarom is de gemiddelde levertijd ca. 1-2 weken na verloop van ontvangst van de betaling.


F: Ontstaan de verzendingskosten per artikel of per bestelling?
A: De verzendingskosten ontstaan alleen per bestelling, onafhankelijk daarvan, hoeveel artikelen per fabrikant worden besteld.

F: Worden de lijsten compleet met glas geleverd?
A: Alle lijsten worden compleet met glas (of naar keuze en bestelling ook met kunststof glas) en met achterwand geleverd. De achterwand heeft een ophanging voor horizontaal en verticaal. Deuvels, schroeven of spijkers zijn niet vervat in de levering.

F: Wat doe ik, als het glas is gebroken tijdens de levering?
A: Controleer de goederen direct bij het ontvangen alstublieft. Worden de goederen via expeditie geleverd, controleer de goederen in het bijzijn van de vervoerder en laat de reclamatie alleen op het vrachtpapier bevestigen, alstublieft NIET op de leverbon. Informeer ons direct via email: alstublieft via ons contact-/ en service center.


F: Kan ik de goederen wisselen?
A: Ja! We zijn volgens de wet hiertoe verplicht. In dit geval neem contact met ONS op voor het terugsturen. Wij regelen dat! Alstublieft open niet de verpakkingsfolie van de lijsten en verwijder alstublieft niet de hoeken. 

In dit geval neem contact met ONS op voor het terugsturen
via email via ons contact-/ en service center.
of via tel: +43(0)1/3649130
Wij willen dat u tevreden bent!

F: Waarom zou ik mijn emailadres en telefoonnummer aangeven bij de bestelling? 
A: Wij hebben de emailadres nodig voor het versturen van de bestelbevestiging, anders is de bestelling niet geldig. Ook kunnen we geen contact met u opnemen, als er nog vragen over de bestelling of levering zijn. 

F: Hebt u een prijslijst voor wederverkopers? 
A: Nee! We zijn geen groothandel. Graag zetten we een individuele aanbod voor een groot bestelling in elkaar.  

F: Kunt u een gedrukte catalogus opsturen? 
A: Nee! Uit kostenredenen doen we afstand van het drukken van een dure catalogus en geven de besparingen als korting aan ons klanten weer.


F: Worden mijn gegevens aan vreemde (b.v. voor reclamedoeleinden) verdergegeven?
A: Nee! We gebruiken de ons overlaten gegevens alleen voor de uitvoering van de bestelling en alleen naar bevestiging van ons klant. We verkopen definitief geen persoonlijke gegevens van de klant. We overlaten c.q. deze gegevens aan derde, als het over een partneronderneming gaat, welk van de levering betrokken is. Dat zijn de logistiekondernemingen alsook ons partner voor het fabriceren van de lijsten. Verdergegeven worden in elk geval gegevens die voor de levering van belang zijn.

F: Waroom zijn in de winkelwagen 19% BTW in plaats van 21% aangegeven?
A: Wij zijn in Duitsland gevestigd en moeten daardoor de BTW in Duitsland afdragen. Door de EU kunnen wij de goederen vrij van rechten sturen, zodat er geen nadelen voor u onstaan.